ראשון לציון

עיריית ראשון לציון עורכת "טסטים" לרכיבה על אופניים חשמליים

עיריית ראשון לציון היא מהרשויות הראשונות בישראל שהחלו את האכיפה על אופניים חשמליים בכניסות לתיכונים, לאחר תהליך הסברה ארוך ומינוי 13 פקחים עירוניים שקיבלו סמכויות ממועצת העיר בהתאם לחוק.

בתחילה נרשמו התראות ולאחר מכן נרשמו דוחות, בעיקר לבני נוער, על רכיבה במדרכה במקומות בהם קיימים מסלולי אופניים ייעודיים, דיבור בטלפון הנייד תוך כדי רכיבה או עם אוזניות, הרכבת אדם נוסף ועוד. גובה הדוחות שנרשמו נע בין 250-100 שקלים. בחלק מהמקרים נקראו ההורים לקחת את האופניים החשמליים של ילדיהם.

על פי ההערכות, בראשון לציון לבדה יש כ־5000 אופניים חשמליים. ריבוי התאונות וההפרעה לציבור הובילו את מטה הבטיחות בחברה לביטחון, בראשות ישראל סלע, לביצוע שורה של פעולות בקרב תלמידים וצעירים על מנת להכשיר ולהדריך לרכיבה נכונה. בין היתר נערכו הדרכות וסדנאות בבתי הספר ומבצע לחריטת פרטי בני הנוער על האופניים במטרה להכנסת פרטי הרוכבים למאגר של החברה לביטחון והמשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות