תרבות

מחפשים את סולני העתיד של ישראל ברמת גן

פרויקט "סולני העתיד" שואף להוות חממה מוזיקלית וחינוכית עבור מוזיקאים צעירים בעלי יכולת נגינה סולנית וקאמרית. במסגרת הפרויקט יזכו הסולנים הצעירים לשיעורי הרחבה והעשרה, מפגשים עם מוזיקאים ויוצרים מהשורה הראשונה, כיתות אמן והזדמנויות לרכוש ניסיון בהופעה סולנית במסגרות שונות. כמו כן, ישולבו הנגנים הצעירים בהרכבים קאמריים ייצוגיים, שיהיו מעורבים הן בפעילות הסברתית בגנים ובבתי ספר והן בחונכות והתנדבות מוזיקלית במוסדות קהילתיים.

גולת הכותרת של פרויקט "סלוני העתיד" היא קונצרט גאלה חגיגי, שמתקיים אחת לשנה, ובו מנגנים התלמידים המוכשרים בליווי התזמורת הסימפונית רמת גן. כאמור, השנה ישתתפו בו לראשונה מוזיקאים צעירים מכל הארץ. בקונצרט הגאלה ינגנו וישירו מוזיקאים מצטיינים בגילאי 18-9, בליווי הסימפונית רמת גן.

התזמורת הסימפונית רמת גן נוסדה ב־2003 על ידי המלחין והמנצח ד"ר אלכס וסרמן. התזמורת מונה כיום כ-70 נגנים מקצועיים, ומופיעה בקביעות במסגרת סדרות קונצרטים המתקיימות בתיאטרון היהלום ותיאטרון רמת-גן ומשתתפת בפסטיבלי מוזיקה שונים. בשיתוף אגף החינוך מפעילה התזמורת את תכנית מפעם לחינוך מוזיקלי ומקיימת קונצרטים לילדים ולנוער בבתי הספר בעיר. רפרטואר התזמורת כולל מגוון רחב של רפרטואר סימפוני – החל מהקלסיקה ועד למוזיקה עכשווית.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, מסר: "רמת גן גאה לארח בתחומה את קונצרט הגאלה, להוקיר את תרומתה של המוזיקה ולהפוך אותה לחלק אינטגרלי מהתפיסה החינוכית של העיר. נמשיך לטפח מסלולי מצוינות ולאפשר לכל ילד, ללא יוצא מן הכלל, להיחשף לנפלאות המוזיקה. אני רוצה להודות למנהל ולמנצח התזמורת, ד"ר אלכס וסרמן ולברך את התלמידים על היצירתיות וההתמדה".

הקונצרט יתקיים ב־2 ביולי בשעה 19:30 בתיאטרון היהלום ברמת גן. הכניסה ללא תשלום, אך מותנית ברישום מראש

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות