חדשות

במעמד מרגש ובהשתתפות אלפים, השיבה המשטרה את ספרי התורה שנגנבו מבית הכנסת ״אורחות תורה״ בבני ברק

אמש (ד'), במעמד מרגש במיוחד ובגאווה גדולה, החזירו שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול את הספרים לבית הכנסת בעיר והשתתפו בתהלוכת הכנסת הספרים במעמד רבנים, נציגי העיר ואלפי משתתפים.

אנשי הקהילה החרדית בבני ברק הודו לשוטרים על שהחזירו את ספרי התורה הגנובים: "נבקש להודות מקרב לב ולשים על ראש שמחתנו את משטרת ישראל, שוטרי תחנת בני ברק ולוחמי מג"ב, שפעלו באומץ לב וגבורה.[…] הם היו איתנו כאן בצרתנו וכעת הם איתנו בשמחתנו".

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בפעילות זו חשיבות רבה שכן מעבר לערכם הכספי של הספרים מדובר בערך דתי וסמלי גבוה מאוד. משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה ברכוש בעל חשיבות דתית ללא הבדל בין הדתות במדינה. המשטרה, יחד עם גופי הביטחון הנוספים תעשה הכל בכדי למצות עם העבריינים את הדין".

מעצרם של החשודים, בשנות ה 20 לחייהם מירושלים, שכם וכפר עקרבה, הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד היום והמשטרה תבקש את הארכת מעצרם.

 

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות