גבעתיים

11 ביולי – גבעתיים מציינת את שבוע הגאווה

ב־8 ביולי יתקיים סיפור מומחז עם רונה ספורטה "ההיפופוטם שרצה להיות ארנב" – מסע חיפוש והיכרות על הגשמת חלום לילדי הגן-כיתה ב'.

יום למחרת תתקיים בבר הבייקר בגבעתיים הרצאה של כפיר קלברס, מאמן לפיתוח עצמי לקהילה הגאה בנושא "התעוררות: מסע של ניצחון".

שיאו של שבוע הגאווה בגבעתיים יהיה במסיבה "גאוותיים"  –  GVT PRIDE PARTY בתאריך 11.7.19 ברחבת מצפה הכוכבים שיכלול מופע דראג של טלולה בונט וציונה פטריוט מפאות קדושות וכן  מופע של זמרת הרוק  כבדת השמיעה אוזי זולטק ומסיבה עם התקליטן עמי יחזקאל . הכניסה למסיבה חופשית (מכירת אלכוהול מגיל 18).

סגנית ראש העירייה אור לי ניב ציינה כי: "בגבעתיים נחגוג את שבוע הגאווה בין ה-7/7-11/7. בחרנו לציין אותו בשבוע שלם כדי להכניס מגוון של אירועים ולאפשר לכמה שיותר תושבים לחגוג עמנו.
התוכן הנבחר מעורר השראה, מעניק ידע, מפגיש עם סיטואציות בהן התנסו אנשים ומלמד דרכי התמודדות. כל זאת לצד ציון המחאה לקידום זכויות הלהט״ב באופן כללי".

עוד הוסיפה  סגנית ראש העירייה כי: "חשוב היה לנו לכתוב אמנת לקידום שיווין וסובלנות בעיר ולרתום את כלל חברי המועצה, עובדי עירייה, שותפים ותושבי העיר למטרה זו, גבעתיים היא עיר של כולם! לכולם יש מקום בה וכולם צריכים להרגיש שייכים ורצויים.  בסוף שבוע הגאווה נחגוג במסיבה גדולה שתציין את ההזדהות של כולנו עם המאבק הלהט״בי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות