חדשות

"ימית 2000 הפך לשדה קרב בשנים האחרונות. משפחות מפחדות להגיע לשם עם ילדים. כדי לעשות יותר כסף מכניסים הכל בלי לחשוב על הבטיחות". איך פארק "ימית 2000" בחולון הפך לזירת קרב בשנים האחרונות?

רונן שלדבריו כבר היה עד לעוד קטטה במקום מספר: "זה לא פעם ראשונה וזו לא תהיה גם הפעם האחרונה. מי שאחראי כאן צריך להסיק מסקנות ולהבין שבקצב הזה כל תושבי חולון יברחו מכאן. הפארק הפך של אנשים לא מחולון ואני לא רוצה להרחיב את הדיבור על מי ומה הם מכניסים לכאן. אני לא אומר לעשות פה סלקציה, אבל צריכים להבין שהפארק אמור לשרת בעיקר את תושבי המקום. וככה כבר לא מתחשק להגיע עם ילדים ואפילו לי כמבוגר לא נעים כאן".

בהתייחסו לקטטה האלימה האחרונה, אמר שמשון חן האחראי על פארק ימית 2000 ופארק פרס: "בשעות הצהריים ניסו כמה צעירים שהגיעו לחגוג את עיד אל-פיטר להיכנס למתחם הספא מבלי לשלם והמאבטחים עצרו אותם. הם התעצבנו והתחילו לתקוף את המאבטחים בצורה קשה מאוד. בתקופה העמוסה אנחנו גם מעסיקים שוטרים בשכר והם עצרו לפחות אדם אחד. הגשנו תלונה במשטרה על האירוע החמור הזה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות