חדשות

תושבת חולון איימה וסחטה קשישים חסרי ישע מהמרכז והשרון, יחד עם בעלה. איימה שאם לא ישלמו לה כספים, סתם כך, תדאג שיאבדו את ביתם

באחד המקרים, בעת שהחשודה הגיעה לאסוף את הקשישה לכספומט, בני משפחתה של הקשישה המתינו לה והתעמתו איתה ואף ניהלו מרדף אחריה. דקות ספורות לאחר מכן ולאחר קבלת הדיווח של המשפחה למוקד 100 של המשטרה, שוטרים איתרו את החשודה ועצרו אותה והיא הובאה לחקירה בתחנת המשטרה.
במהלך החקירה ותוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר מתלוננים נוספים שנסחטו, על פי החשד, על ידי החשודה, כולם מאזור המרכז.
במהלך הימים האחרונים הגיעו עוד תלונות של קשישים שנפלו קורבן למעשיה של האישה, ועלה חשד כי בעלה בן ה-40 ידע על המעשים ואף שיתף פעולה. הבעל נעצר אתמול והמשטרה מבקשת את הארכת מעצרו.
מעצרה של החשודה, בת 35 מחולון, הוארך בדיון בבימ"ש השלום בפ"ת מעת לעת והיום הוארך מעצרה עד מחר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות