חדשות

צפו: פיענוח הרצח האכזרי של השכנה, דיאן אשכנזי ברח' ברץ בחולון, והכל בגלל שהשכנים התלוננו על הטרדות מצידו

ביום הרצח בחודש מאי האחרון, יצאה הנרצחת עם עגלת קניות לערוך קניות לשבת. מיד אחר כך יצא מפתח ביתו החשוד מפתח דירתו, לקח עמו כיסא ועליו צלחת אוכל והניח אותם בסמוך לדירתה של אשכנזי.

בשעות הצהריים שבה אשכנזי לבניין עם עגלת הקניות, ואילו החשוד שב לדירתו והצטייד בסכין, באורך של כ-29 ס"מ ובשקית וירד אל קומת הכניסה לבניין. החשוד אף העלה עבור המנוחה את עגלת הקניות. זו ביקשה ממנו כי יקח את צלחת האוכל שהניח בפתח ביתה. החשוד הסכים ואז נכנס אחריה לביתה בשלב זה, בדירתה של אשכנזי, שיסף ריצ'ארד את צווארה ופניה של דיאן, ודקר אותה באמצעות הסכין, שש דקירות: בחזה, בצווארה ובבטנה. בסיום, הותיר את אשכנזי כשהיא מתבוססת בדמה והסכין נעוצה בצווארה. מיד לאחר ביצוע הרצח, שב ריצ'ארד לדירתו כשידו הימנית מגואלת בדם. הוא רחץ את גופו והחליף את חולצתו ונעליו שהיו מוכתמים בדמה של המנוחה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות