חדשות

המאבק על מינוי מהנדס עיר ר"ג. מי עתר נגד המינוי? המסרון שהופץ לתושבים וגורם בעירייה: "הסיכוי שבן משה מימן את העתירה, כמו הסיכוי שסמוטריץ' יהיה במצעד הגאווה"

אביהוא בן משה הגיב לתהיות לגבי מי עומד מאחורי העתירה לה הוא שותף ולגבי הרמיזות כי מאחורי העתירה בעל אינטרס זר: "אין המדובר בעתירה אלא בתובענה ובבקשה לסעד זמני. המבקשים הינם בעלי השכלה משפטית והיו מעורבים בכתיבת כתבי הטענות.  עלויות הפנייה לבית הדין היו זניחות בשלב זה ונשאה בהן המבקשת 3, עו״ד דנה וולנובסקי, מכספה האישי ולא משום מקור מימון אחר. 
טענות העירייה המופרכות זהות להודעות טקסט אנונימיות הכוללות השמצות ושקרים בנוגע למימון אשר נשלחו לתושבים שונים ומהוות הוצאת לשון הרע וניסיון להסיח את הדעת מנושא הפנייה לבית הדין. עוד יצויין כי טענת העירייה תמוהה נוכח העובדה כי התובענה מבקשת סעדים מבית הדין לפסילת מינוי בכדי לנתק קשרים בין גורמים מקצועיים לקבלנים. אם כן כיצד בקשה להגנה על מינוי מהנדס העיר כשומר סף מקצועי ונגד קשרים עם קבלנים הנו הליך בו יחפצו קבלנים ? נהפוך הוא, המדובר בהליך שבא לבלום ניסיונות מצד כל גורם נדלני להתקרב לקשר בלתי ראוי עם מהנדס העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות