בריאות

לאחר הניתוח המתקן במרפאות מוסקונה חזר לסול החיוך לפנים

את הניתוח המורכב ביצע ד"ר רוני מוסקונה, מומחה לכירורגיה פלסטית מהבכירים והמוכרים בארץ ובעולם בתחום הניתוחים הפלסטיים בכלל וניתוחי השחזור בפרט. לדברי ד"ר מוסקונה, הניתוח היה מאוד מורכב מפאת הזמן שנוצר וההצטלקות באזור, דבר המקשה על יצירת כיס להכנסת השתל. הניתוח ארך מספר שעות שבסופו הצליח ד"ר מוסקונה לייצר כיס ולהכניס שתל בגודל מתאים.

ד"ר מוסקונה: "סול הייתה מקרה מאוד מורכב כי היא חיכתה הרבה מאוד שנים והאזור עבר הצטלקות מאוד קשה. הניתוח היה מורכב כי ליצור כיס בשביל לשים את השתל בפנים בשלב שהוא כ"כ מצולק ודבוק זה מאוד קשה, לקח לנו הרבה מאוד זמן הניתוח ובסוף הצלחנו ליצור כיס שהוא מתאים ולהכניס שם שתל סביר."

ד"ר משה: "יש לנו כמה כלים למדוד את גודל השתל. הראשון הוא אמצעי טכנולוגי מתקדם של הדמיה תלת מימדית שמאפשרת למטופלת לצפות ולראות איך ייראה השתל העתידי. או אמצעי בסיסי- לקחת חזייה ולבחור את השתל תוך כדי שהיא מכניסה את השתלים ומתאימה את הגודל, כל זה עם הנחייה שלנו על טווח סביר לגודל פרופורציוני על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר."

פאנל דה ניו סלפיפאנל דה ניו סלפי

לאחר הניתוח החזה נראה שוב סימטרי, סול מרגישה שחייה אכן השתנו מקצה לקצה.

סול: "החיים שלי השתנו מן הקצה אל הקצה. יש לי יותר ביטחון עצמי, אפילו יצאתי לכמה דייטים אני מרגישה טוב עם עצמי, מרגישה שלמה ויש לי שוב חיוך על הפנים."

ניתוח מוצלח שארך מספר שעות. ד"ר מוסקונה. מרפאות מוסקונה

דה ניו סלפי– The New Selfie הינה תכנית חדשה ומרתקת בת 10 פרקים המתעדת סיפורים אישיים לאחר ניתוחים כושלים. לאחר שאבדה תקוותם של המשתתפים, מרפאות מוסקונה הגשימו את חלומם בניתוחים מורכבים שהצליחו להחזיר להם את האישיות והביטחון. בתכנית The New Selfie בהגשת סנדרה ריגלר ולירן כוהנר, אנו מתוודעים בכל פרק לסיפור אישי מרגש שבו המשתתפים עוברים טיפולים כגון: ניתוחים פלסטיים, הזרקות מתקדמות לצעירות ופיסול פנים ללא ניתוח למבוגרות בשיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר. התוכנית בשיתוף מרפאות מוסקונה- מהמובילים בתחום הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטיים, כל הניתוחים וההזרקות בוצעו ע"י מנתחים פלסטיים מומחים. אתם מוזמנים לצפות בסיפורים האישיים הנוגעים ללב וכמובן בשינוי הדרמטי שעבר כל משתתף בעקבות התכנית.

 

לפרק של סול

מרפאות מוסקונה

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

 

סדרה מרגשת. דה ניו סלפי. מרפאות מוסקונהסדרה מרגשת. דה ניו סלפי. מרפאות מוסקונה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות