Uncategorized

לקראת יום האופניים העולמי ב-3 ביוני: יעדים עולמיים לטיולי אופניים

מלבורן, אוסטרליה. צילום פיקסביימלבורן, אוסטרליה. צילום פיקסביי

4. פירנצה, איטליה

במידה ורכיבה על אופניים במשך שעות זה לא הקטע שלכם, נסו לגלות את פירנצה בטיול על אופניים חשמליים ללא מאמץ. בקרו ברחבה המפורסמת של ככר (פיאצה) מיכאלאנג'לו וגלו את קסם הרנסאנס ב- The Duomo, יחד עם עצירה בדרך על מנת לטעום מהיין ומהאוכל הטוסקאני המפורסם. לינה בחדרים המעוצבים של מלון Hotel Spadai הממוקם בלב פירנצה תעזור לכם לנוח לקראת המשך הטיול בעיר.

5. מלבורן, אוסטרליה- להרפתקנים

במלבורן ישנה תרבות עשירה של טיולי טבע ואופניים. הצטרפו למקומיים וחקרו את מדינת ויקטוריה ברכיבה על אופניים. לטיול קצר, קחו בחשבון את המסלולים לאורך נהר היארה (Yarra River) המוכר בשל שפע היקבים הפזורים בו. אם יש לכם כמה ימים נוספים, צאו לטיול ב- Warrnambool לרכוב במורדות דרך ה- Great Ocean Road המפורסמת. שלא תפספסו את שנים עשר השליחים (Twelve Apostles) וחלק מהנופים המדהימים ביותר באוסטרליה. לטיולי אופנים ארוכים יותר, תכננו את עצירות המנוחה שלכם באחת מ- 10,000 יחידות הדיור בויקטוריה בהן תוכלו להישאר ללילה.

6. קליפורניה, ארה"ב

בגולדן סטייט נמצאים כמה מההרים, המדבריות והחופים היפים ביותר – מושלם עבור רוכבי אופניים מקצועיים המחפשים הרפתקה. בחרו אזור כמו סנטה ברברה וצאו בדרך גיברלטר (Gibraltar Road) לעליה טובה אשר תביא אתכם לאוקיינוס עוצר נשימה ותצפיות נוף מהפנטות. חזרו לעיר ועצרו ב- Handlebar Coffee Roasters להפסקת קפה במקום המעוצב בסגנון אופניים. תוכלו לבחור למעלה מ- 200 חדרי אירוח באזור סנטה ברברה על מנת להתאושש מהרכיבה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות