חינוך

מערכת החינוך מצדיעה לירושלים ביום חגה

מסיכום ביניים ייחודי שערך המשרד לרגל האירוע החגיגי עולה כי כ-120 אלף תלמידים ביקרו כבר השנה בירושלים ועד לסוף השנה צפויים להגיע כ-200 אלף תלמידים בסה"כ. האתר הפופולרי ביותר לביקורים הוא הכותל המערבי ואחריו מצטרפים בהתאמה – העיר העתיקה, הר הרצל, יד ושם וכנסת ישראל.

בנוסף, במסגרת אירועי החג, ישתתפו חלק מתלמידי המגמה ללימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה, שתוכנית הליבה שלה הינה לימודי ירושלים לדורותיה, במיזם ייחודי של למידת עמיתים אשר במסגרתו ידריכו התלמידים את חבריהם לבית הספר ברחבי העיר כחלק מהציון שלהם לבחינת הבגרות.

"הקשר בין ירושלים, העם היהודי ומדינת ישראל הוא קשר יחיד מסוגו, מראשית התהוות העם", ציין מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אסורה. "מערכת החינוך עוסקת בהקניית מורשתה של העיר וחשיבותה לאורך שנת הלימודים כולה, ומבכרת את העיר על יום חגה. רבבות התלמידים שיפקדו היום את העיר, ישירו את שירה הייחודי, הערכי והשורשי, של בירתנו בליבם".

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות