חולון

החל מהשבוע הבא: אכיפה מוגברת של אי איסוף צואת כלבים ברחבי חולון

בעלי הכלבים מחויבים לאסוף את צואת כלבם ולסלקה לפח אשפה, כשהיא ארוזה בשקית. מומלץ לטייל תמיד עם הכלב כאשר הוא קשור ברצועה, וזאת על מנת למנוע ממנו לאכול צואה, דשא, חיפושיות זבל או כל דבר אחר שעלול להזיק לבריאותו".

במקביל, ממשיכים וטרינרים מהשירות הווטרינרי של עיריית חולון להיפגש עם תושבים בגינות הכלבים בעיר ולשוחח עמם בנושא בעלי חיים ובנושא צרכנות נבונה של מזון מן החי. המפגשים הבאים יתקיימו בימי שלישי, בשעות 18:00-16:30, בתאריכים ובמיקומים הבאים: 28.5 גינת כלבים ברחוב מטולה, 4.6  גן סיפור העץ הנדיב, 11.6 חורשת היובל, 18.6 גינת כלבים בפילבוקס, 2.7 גן קריית עבודה (מול מרכז תיאטרון בובות).

כמו כן מתקיימת גם פעילות הסברה בבתי הספר, במסגרתה מגיעים וטרינרים עירוניים אל בתי הספר בעיר, מקרינים מצגת ומשוחחים עם התלמידים על תחום עיסוקם, דוגמת: צער בעלי חיים ומניעת התעללות בבעלי החיים, מחלת הכלבת, אחריות בטיפול בבעלי חיים ועוד.

עיריית חולון קוראת לבעלי הכלבים בעיר לקיים את הוראות החוק, למנוע מעצמם תשלום קנסות מיותרים וכמובן, להתחשב באיכות חיי התושבים ובבריאותם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות