חדשות

כוכב הילדים, רוי בוי, הניח תפילין על הבמה באירוע של חב"ד וזכה לתגובות נאצה ברשת

פרסום ההופעות של רוב רוי בל"ג בעומר. צילום: פייסבוק רוב רוי

התגובות שבעד נעו מתמיהה ופה פעור ועד תמיכה גורפת ואהבת העם:  

אבישי: "לא יאומן לקרוא את כל התגובות פה, חלק מהם מזכיר דעות של תקופות מאד אפלות בהיסטוריה ולחשוב שזה בא מיהודים. עד אתמול לא שמעתי עלייך האמת, אבל זו דוגמא מעולה שמראה בדיוק מה זה יהודי ושכל יהודי הוא קדוש, אלפי רבנים לא היו מצליחים לעשות קידוש השם כמו שעשית והכי חשוב שבזכותך עוד ילד יהודי שאל את אבא שלו מה זה תפילין, אשרייך."

שלומי: "תודה רוי ששיתפת את אשר על ליבך…אין שום צביעות בחיבור לסממן יהודי הקיים בעמינו זה שנים רבות. אתה אוהב חיות ומלמד אותנו לכבד ולשמור על החיות ממש כפי שהתורה מצווה אותנו…ממש כפי שכתוב בתוך התפילין שהנחת…"

אטיאס: "לכל הצבועים שמתלהמים פה על חב"ד. בתור אחד שטייל המון בעולם ואני מניח שגם חלקכם אני בטוח שנעזרתם בחב"ד או היה לכם קשר כלשהו כשהייתם רחוקים מהבית. אז די לצביעות. חב"ד זה הגוף הדתי היחיד במדינה שלא כופה את עצמו ולא מדיר נשים ולא יוצר הפרדות באוטובוסים ולא…. ולא…… ולא….!!!"

נופר: "יהודי זה יהודי.. אשריך ואשרי חלקך כל הכבוד לך ואל תשים לב לכל הממורמרים פה אחרי הכל באתם לתהלוכה של חבד ולא שילמתם כרטיסים לאיזה הצגה אז שכל אחד יעשה מה שטוב לו ומי שלא טוב לא.. יום טוב לו!!"

ורד: "גאה בך רועי !!!! דתי לא דתי ,אתה בן של מלך !!!!!!! ותפילין יכולים רק לעזור ,בטח לא לפגוע ! 5 דקות בלבד וזכות ענקית ! אשרייך !!!!!!! תבורך מפי אל."

ליאור: "לא רק אביך וסבך ז"ל היו גאים בך. הרבה אנשים גאים בך כולל אותי. אין מרגש מתמונה כזאת. עזוב אותך מכל "הנאורים" שמדברים על הדתה וכפייה. הלכת עם מה שהרגשת באותו רגע וזה הכי חשוב. וכן, אין כל רע להתחבר לשורשים ולמסורת. כל הכבוד לך!"

שלהבת: "יום חמישי האחרון נערכו ברחבי הארץ אירועי חב"ד לרגל ל"ג בעומר, ברוב המקומות הופיעו אומני ילדים אשר לחלקם עלו רבנים ויחד איתם הניחו תפילין. אינני מבינה את הרוע הטמון בציבור, האירוע מומן והוזמן ע"י חב"ד וע"כ אין לאף אחד את הזכות להתלונן, אם חילוני שונא דתיים או לא מאמין שלא ילך לאירועים האלו, אך אם הלך שישתוק ולא יתלונן. אין כאן ולו כפייה דתית אחת קטנה, אין כאן ולו הדתה, אין כאן ניצול ואף אחד לא מצמיד אקדח לראש ומאיים על אף אחד לעשות את הדברים. רועי עוז, אני הכי גאה בך בעולם על הכבוד שנתת בעת האירוע, גאה בך על העמידה שלך כנגד חברה שרואה רק את עצמה, גאה בך על היכולת להתאים את עצמך לחברה איתה אתה עובד. שיהיה המון הצלחה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות