רמת גן

עיריית רמת גן תשקיע כ-2 מיליון שקלים בנבחרת הכדורסל של בליך

מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, ליעד אילני ציין: "הנהלת העיר החדשה גאה לטפח את הדור הצעיר ולתמוך בפרויקט ייחודי זה, שמחנך לערכים של מצוינות והישגיות. המוניטין של תיכון בליך, יחד עם החוזקות המקצועיות של האגודה, מספקים מסגרת מיטבית מנצחת עבור השחקנים הצעירים. יחד ובעזרת המשאבים שיינתנו מצד העירייה, אני בטוח שנזכה לקטוף את פירות ההשקעה ולשחזר את ימיה היפים של הנבחרת".

מ"מ מנהלת בליך, הילה רומש, הוסיפה: "אני מקווה ששיתוף הפעולה בין מכבי עירוני רמת-גן לתיכון בליך, המעניק מעטפת חינוכית תומכת בשחקני הנבחרת, יוביל אותה להישגים גבוהים בשנים הקרובות. אני מאחלת בהצלחה רבה לנבחרת שלנו".

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, סיכם: "כשנותנים את המיטב לדור הצעיר, הוא יודע להפיק ממנו את הטוב ביותר. לנוער של רמת-גן מגיעה הזדמנות ליהנות מתשתיות ספורט מתקדמות, שיאפשרו לו לבטא את היכולות ולזנק להישגים חדשים ומרגשים. ההשקעה והתמיכה שלנו בנבחרת הכדורסל של בליך, מחזקת את התפישה וההשקפה של הנהגת העיר החדשה, ששמה לה למטרה לממש את החזון ולהביא למהפכה של ממש בתרבות הספורט העירונית. רמת-גן בראשותי תחזור להוביל גם בספורט".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות