חדשות

בלעדי: דוד מנחם, סגן ראש עיריית ר"ג מש"ס מגיב באריכות להצעת ראש העיר לקווי תחבורה בשבת: "אנחנו לא נפרוש, אבל ר"ג לא תהיה ת"א ובטח לא טבריה. אוטובוסים לא יהיו בשבת, נקודה. בכל מקרה, אנחנו נשארים עם ראש העיר בקואליציה"

השאלה המתבקשת, שדוד מנחם מודה שגם נשאל על ידי העיתונות החרדית – היא האם הוא ישאר בקואליציה של כרמל שאמה, גם אם אכן יתקיימו קווי תחבורה בסופי השבוע.

דוד מנחם מפתיע ומכריז בצורה ברורה: "לא נעזוב את הקואליציה ולמה? בוא נניח והיינו אומרים שנפרוש- הרי תהיה תחבורה ציבורית. אם נפרוש- זה יעזור לבתי הכנסת? אם נפרוש- נמשיך לקבל את העזרה הגדולה שאנחנו מקבלים בענייני מסורת ודת מכרמל שאמה הכהן? אני עושה מה שטוב לבורא עולם. אנחנו לא נפרוש! המטרה שלי לחזק את המסורת והדת ברמת גן, וזה מה שאני עושה. ראש העיר זה אדם שעוזר, מפרגן, מדבר איתך בגובה העיניים – הוא אמיתי ולא עושה דברים במחשכים מאחורי הגב. עדיף להכיר ולהתמודד מול אחד שאומר את הדברים בגלוי ומעדכן אותך ואת הציבור, במקום אנשים שלא יודעים להעריך והם עושים דברים בסתר. הבחירות הסתיימו – ראש עיריית רמת גן זה כרמל שאמה הכהן".

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות