חינוך

בלעדי: כך מתנהלת שיחה מעיריית בת ים לאמא שרשמה את בנה לקייטנה והרישום בוטל. הסיבה: נדרשת לשלם תשלום שהיא לא חייבת לשלם. אטימות?

האמא: "אני אבדוק את זה".

האחראית: "תמיד יש הורה אחד או שניים! אף אחד לא יכול לבוא ולהכריח אותנו לתת לכם קייטנה! את לא יכולה להירשם לקייטנות שלנו!".

לפי חוזר מנכ"ל של משרד החינוך תל"ן שזו תכנית לימודים נוספת: "זאת תוכנית רשות ולא ניתן לחייב בתשלום הורים שאינם מעוניינים כי ילדיהם ייקחו בה חלק".

מהחברה לתרבות פנאי וספורט נמסר: "ההשתתפות בקייטנות הגנים אינה מותנית ברישום לתל״ן.

יחד עם זאת הורים אשר קיים להם חוב עבור שירותי רשות נדרשים להסדיר את החוב בטרם ירשמו לקייטנות הגנים, שכן מדובר בפעילות רשות. במקרים בהם מדובר ברישום לתוכנית חובה דוגמת תוכנית ניצנים ובית הספר של החופש הגדול של משרד החינוך, אין התניה לתשלום חוב. הליכי הגביה נעשים ברגישות, בהתאם לחוק, ותוך מתן הנחות במקרי הצורך."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות