בריאות

תכירו את האחות במרפאת ראש העין שכבר 18 שנה מתרגשת לטפל באנשי הקהילה בעיר. מצדיעים לאחיות ב"שבוע האחיות"

יש רגע אח או מקרה, במהלך כל הקריירה שלך, שלא תשכחי?
"רגע שהיה כבוד לכל מחוז דן-פתח תקוה, כשקיבלנו לפני כשנתיים את מגן שר הבריאות, בעקבות פרויקט 'צעירי כללית' שהתחיל כאן אצלנו במרפאה. מדובר בפרויקט שבמסגרתו שילבנו בני נוער מראש העין בהתנדבות במרפאות של הכללית בעיר, בשיתוף פעולה מדהים ופורה עם הגב' רינת מגידו, מנהלת התנדבות נוער רשותית באגף החינוך בעיר. הפרויקט שהתחיל אצלנו תפס תאוצה והגיע לבסוף לתפוצה ארצית רחבה , לעולם לא אשכח את הרגע שבו עלינו לכנסת בירושלים יחד עם הנהלת המרפאה והמחוז וקיבלנו את המגן במעמד מרגש במיוחד".
תני עצה אחת לאח או אחות שהם בתחילת דרכם
"האמת שאני בדיוק חונכת אחות שהתחילה לעבוד אצלי ואני תמיד אומרת לה להיות ראש גדול, להשקיע, לעבוד עם הלב והנשמה. בעבודה בקהילה יש לנו את הזכות  לבצע פרויקטים רבים  שתורמים למטופלי המרפאה ולעתים לכלל תושבי ראש העין – כשהראייה היא תמיד עזרה לזולת, חינוך לאורח חיים בריא, מתן ידע לציבור  לשיפור איכות החיים ועזרה במניעת אשפוזים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות