חדשות

הדרת נשים בבימת "רמת עמידר" בר"ג או בעיה במיקרופון? למה הורדה נערה בת 15 מבמת יום העצמאות לאחר שהוזמנה לשיר עם נתן גושן?

אלפי תגובות ברשת מתושבי רמת גן ומתושבי שכונת רמת עמידר הגיעו מרגע הפרה. חלק מהתושבים מגוננים על ההחלטה לקיים במה לציבור הדתי ואף חרדי, אחרים תושבי השכונה יצאו נגד ההחלטה להפוך את השכונה לשכונה בעלת ציביון חרדי- דתי.

עמיחי מציין: "במפורש בפליירים הדגישו ורשמו שתהיה במה אחת במיוחד לציבור הדתי!!
אז מה אתם מחפשים לייצר שנאה ופרובוקציות?!?! אם זאת הייתה במה כמו כל שאר הבמות בעיר זה באמת היה מקומם גם אותי, אבל הקצו במה קטנה שגם הציבור הדתי יוכל ליהנות מיום העצמאות, ואם כך הוחלט שיהיה במה לדתיים כמו שצוין אז על מה כל הרעש שיצא מפרופרציות?".

מני, תושב השכונה לא מסכים ומציין: "מהתחלה אין מקום לשנות הוואי של שכונת עמידר שתמיד הייתה מעורבת ואם חשקה נפשם של זוהר ישרים וחבריו שילכו למקום אחר ולא שיכפו את רצונם כי תפסו שלטון בהונאה ורמייה. השכונה היא של כולם ושיהיה גם ברור ששירת נשים מקובלת ואהובה בעמידר".

כאמור, היום או מחר אמורות להתפרסם מסקנות ועדת הבדיקה שעומד בראשה ליעד אילני, ממלא מקום ראש העיר.

 

בתמונה: נתן גושן מתנצל בפני הנערה בת ה-15 שהתבקשה לרדת מבימת "רמת עמידר". צילום פייס: איריס גרצמן

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות