ראשון לציון

מרכז הצעירים בראשון לציון מכפיל את מלגות הסטודנטים

ראש העירייה, רז קינסטליך, שרואה חשיבות רבה בסיוע וקידום צעירי העיר, אמר: "מדובר בהגדלה משמעותית של המלגות כך שיסייעו לסטודנטים להתמקד יותר בלימודים. זו הסיבה שהעירייה בראשותי החליטה לקחת לידה להקים את מעונות הסטודנטים ובכך לאפשר לצעירים מגורים ראויים עם הווי וחוויה סטודנטיאליים בעלות מוזלת מאוד".

כזכור, בשנת הלימודים הנוכחית הוגדלה מלגת הפר"ח ל-10,000 ₪ במקום 6200 ₪ שהיה עד כה בהשתתפות של מפעל הפיס ומכון דוידסון. מדי שנה פועלים בראשון לציון כמאתיים חונכים לילדים הזקוקים לעזרה לימודית ורגשית. הסטודנטים מתנדבים גם בבתי ספר יסודיים, חטיבת ביניים, מועדוניות חינוך ורווחה ועוד.

אגף הפרט בעיריית ראשון לציון מקדם את פרויקט פר"ח זה שנים רבות. במסגרת התכנית חונכים סטודנטים תושבי העיר תלמידים בעלי קשיים בלימודים או קשיים אישיים, משפחתיים או חברתיים, בבתי ספר יסודיים. בראשון לציון יש כעשרת אלפים סטודנטים ומדי שנה כ-1800 סטודנטים מסיימים תואר ראשון.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות