ניוזים חמיםחדשות

סערה במכללת החינוך "דוד ילין": תלמידות ערביות השחיתו לוח יזכור עם שמות נופלים. אגודת הסטודנטים: "מספר אנשים החליטו לבזות את חשיבותו של לוח ההנצחה להשחית אותו בכוונת תחילה"

דניאל, תלמידה אחרת במכללה כתבה בדף אגודת הסטודנטים: "בואו נדבר על זה שהשמות נמחקו באורך פלא!! בואו נדבר על זה שנכתבו קללות ומשפטי שנאה על הקיר!!!! מישהו צריך להתעורר כאן ומהר!".

תגובת הנהלת מכללת דוד ילין: "אגודת הסטודנטים במכללה יזמה לוח זיכרון בו כל אחד יוכל לכתוב דברים אישיים ולכבד זכר יקירים שנפלו במערכות ישראל ובפעולות איבה. לצערנו, מספר סטודנטים ביזו את המיצג, דבר שפגע ברגשות הציבור ונמצא בניגוד מוחלט לערכי המכללה. המכללה תמצה את הדין המשמעתי עם סטודנטים אלה ותמשיך לחנך לסובלנות ולכבוד הדדי".

תגובת אגודת הסטודנטים ב"דוד ילין": "אגודת הסטודנטים והסטודנטיות יזמה את רעיון לוח הזיכרון במטרה לתת מקום להנצחת הנופלים במערכות השונות ובפעולות האיבה ולאפשר לסטודנטים לכתוב את שמות יקיריהם ולהדליק נר לזכרם. לצערנו הרב, אדם אחד או מספר אנשים החליטו לבזות את חשיבותו של הלוח ולהשחית אותו בכוונת תחילה. כמובן שאנחנו מגנים את המעשה בכל תוקף והדברים הועברו מיד לטיפול משמעתי במעמד ההנהלה ודיקנט הסטודנטים. לא ניתן יד לפגיעה כל כך מכוונת ואישית כלפיי הסטודנטים שלנו מכל מגזר שהוא, במיוחד במוסד להכשרת מורים ומחנכים לעתיד שדוגל בסובלנות ובהבנת האחר ובעיקר בימים רגישים ובנושא אישי כל כך".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות