תרבות

יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל – המוזיאונים והגלריות יפתחו לציבור בחינם

במרכז העיר ייפתח לציבור מוזיאון ראשון לציון בין השעות 14:00-9:00. במוזיאון יתקיימו סיורים סביב התערוכה החדשה "תקווה" במרתף בו גר מחבר התקווה, נפתלי הרץ אימבר. כמו כן יתקיימו סדנאות יצירה, יסתובבו בין באי המוזיאון שחקנים, יתקיימו מופעים ושלל הפעלות תיאטרליות. מוזיאון ראשון לציון מציג את תולדותיה של העיר, הוא שוכן במבנים מימי ראשית המושבה. במוזיאון ניתן להכיר את סיפורה ההיסטורי של המושבה ואת הראשוניות שלה כיוצרת סמלי הלאום וכחלוצה בחידוש השפה העברית ובחינוך העברי וכן את החיים במושבה על גווניהם השונים בבית, במשק החקלאי, במלאכה, בחיי התרבות ועוד. תצוגות המוזיאון מבוססות על החומר ההיסטורי העשיר המצוי בארכיון ובאוסף המוזיאון.

הגלריה בבית גורדון לונדון תפתח אף היא לציבור בין השעות 14:00-10:00 ותציג חמש תערוכות חדשות. הסדנא לאומנות ברמת אליהו תפתח אף היא בין השעות 14:00-10:00 ויתקיימו בה סדנאות פתוחות לילדים שיעסקו בשפות האומנות השונות ויועברו על ידי האומניות מיכל אדלר וליאת בן שושן.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, הוסיפה: "השנה אנחנו מזמינים את תושבי העיר למוזיאונים והגלריות שיהיו פתוחים ביום העצמאות לקהל ללא תשלום, עם פעילות וסדנאות לילדים חינם, וכך גם אטרקציות עירוניות נוספות".

צילום: רן ארדה, אבי קקון ועידן גרוס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות