בת ים

בבת ים פתחו את חגיגות ה-71 למדינה

במהלך האירוע נהנו הילדים מהופעות ייחודיות של "נעמה סופר על" וכן במופע של חני נחמיאס וגילי בא לבקר עם המופע "הופל'ה". עיקר התוכנית האומנותית הייתה מספר מופעים ערכיים של הילדים עצמם שהוכנו יחד עם הגננות טרם האירוע. ילדי גן "ים המלח" עלו לבמה בתפילה לשלום המדינה שריגשו את הקהל בהופעה מיוחדת, ילדי גן "נופר" הכינו מופע של מחרוזת שירי יגאל בשן, ילדי גן "נווה חוף" ביצעו ריקוד לצלילי השיר "היחידה" של הזמר יהורם גאון וועד ההורים יחד עם תפוס מעניקים שי מיוחד לחיילי צהל.

כמו כן הופיעו נציגות הגננות והסייעות במופע לכבוד יום העצמאות וכן התקיים מופע דגלנות מרהיב. כל הילדים קיבלו דגל חגיגי, כובע מיוחד לכבוד יום העצמאות עם דגל המדינה עליו וכן קיבלו ארטיק לקראת סוף האירוע.

את האירוע כיבדו נציגים רבים מהנהלת העיר שהתרגשו לראות את השמחה הרבה בקרב הילדים. האירוע אורגן ע"י אגף החינוך ובהובלתה של הגברת מירב הראל מנהלת המחלקה לגיל הרך, בשיתוף נציגי ועד ההורים העירוני שהודו ושיבחו על האירוע המיוחד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות