Uncategorized

עכשיו נפתח הקיץ: שלישי בשלוותה התחיל בענק וממשיך עם היומולדת של יוסי אייכנבוים

עונה של פעם בחיים. נמרוד קרני. צילום פרטי

נמרוד קרני:

"תמיד יש לי את הפרפרים האלו בבטן לפני פתיחת העונה, השנה במיוחד. אחרי בניה מחודשת של מספר חודשים שמתחילה ישר מהסקת מסקנות לגבי החוזקות של השלוותה ומה צריך לשפר ואיך להתקדם ולהמשיך ליצור כל הזמן. לפעמים אנחנו ניזונים מאיביזה, מיקונוס, טולום או בירות בעולם אבל מה שאני כל כך אוהב שבתל אביב יש קסם אחר. יש קסם של אנשים שרוצים להיות חופשיים ולחגוג וליהנות ביחד. זה לא בילוי מנוכר, זה בילוי משותף ומחבר.
השנה לקחנו את זה קדימה לחבר בין אנשים. יש הרבה הפתעות ואסים בשרוול, שפנים מהכובע ומופעי ראווה. זה יחשף מידי שבוע מחדש. נתחיל חזק ולאט לאט נגביר את הקצב.
הולכים לכיוון של עונה של פעם בחיים!

שמח להמשיך ולעבוד קשה בשבילכם ובשביל חווית הבילוי בתל אביב,
שלכם, נמרוד, יו״ר העמותה לתרבות הבילוי הלילית."

חוגג יומולדת. יוסי אייכנבוים. צילום אלברט ללמייבחוגג יומולדת. יוסי אייכנבוים. צילום אלברט ללמייב

יוסי אייכנבוים:

"גאה להוביל את הערב הכי בן ז**ה שהעיר הזאת ראתה במשך שתי עונות ולקחת את זה לעונה השלישית, ימי שלישי בשלוותה עם הצוות הכי נכון ומדוייק שיכולנו להיות. תגידו שלום לספונס Spoons . כמו תמיד רוצים להשתפר למצויינות והשנה השלוותה שופצה, הגדלנו את הרחבה, הבאנו סאונד של העולמות שיגרום לדגים בים לצאת לרקוד, בנינו חלל נוסף והתוצאה הסופית פשוט עוצרת נשימה. מתחייב לקיץ שלא תשכחו."

רועי פריצי פרידמן:

"בשנה שעברה כשנמרוד Nimrod Karni ורן Ran Dizitzer עשו איתי שיחה בנוגע לבניית ברנד לימי שלישי בשלוותה, לא הרגשתי כל כך ב״בית״. בחשיבה שטחית וראשונית האזור הנמל וזה, לא שטח המרעה הטבעי שלי. חששתי אחרי בית מעריב, ברקפסט ופעילויות כאלו ואחרות זה הרגיש לי שאין סיכוי שזה יצליח אבל תמיד משימות קשות אתגרו אותי. למה לך להיות כמו כולם שאתה יכול להתעלות מעל זה? בנינו יחדיו מותג שנקרא Spoons בזמנו לא בחרתי את הצוות שילווה אותי, הגעתי לצוות יחץ מוגמר כמו משרד פרסום חיצוני שמלווה את התהליך ומשתמש בניסיון ובידע שלו לטובת בניית המוצר. התחלנו לפתח אותו ולא היו לנו בוקינגים ברמה שרציתי להגיע וכל שבוע השתפרנו מחדש, מידי שבוע רזידנטים של מרקו קרולה, בלק קופי, דיסי10 ועוד מקומות או ליינים חזקים מהעולם נחתו בספונס וקיבלו חוויה נפלאה. המון אנשים מידי שלישי הצביעו ברגליים ופקדו את המקום ולא ירדנו ממוצע של 2000 איש מידי שבוע. האמת שזה הצליח מעבר לציפייה. הופתענו אני והשלוותות. הכל הבל הבלים, טובי החברים שלי והבליינים של העיר הופיעו מידי שלישי. אחרי עונה מופלאה הצלחנו לשכנע את רל להחליף את הסאונד, לייצר רחבה, לבנות אזור חדש, לעשות התאמות לנוכח המציאות החדשה שיצרנו. כל זה נוצר, שלוותה עברה שיפוץ מרשים ומתיחת פנים שאפילו אני שראיתי דבר או שתיים מאוד הופתעתי מהתוצאה. השנה יש צוות חשיבה ושיווק מופלא, יש סאונד מעולה, יש רחבה גדולה, יש תכנים מאוד מרשימים – מהדברים הכי טובים שקורים ומשפיעים היום בעולם, יש מידי שבוע מוצר ששווה ערך למקום שאני הכי אוהב לברוח אליו – איביזה.

מרימים את הרמה והרף.
נתראה ליד הים."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות