ראשון לציון

כך תתמודדו עם יתוש הנמר האסייתי

אז איך ניתן להתמודד עם הנמר האסייתי ? ראשית, יש לקיים סריקה שבועית באזור מגוריכם, על מנת לאתר מקורות מים עומדים, במידה ואותרו הכלים כמו: דליים, צמיגים, תחתיות עציצים וכלי קיבול אחרים בהם הצטברו מים עומדים, יש לדאוג לרוקן אותם ממים. בנוסף, יש למנוע דליפה בברזים היוצרים שלוליות ולהימנע מהשקיית יתר בגינות. חשוב להדגיש כי גם לחות גבוהה מושכת יתושים.

ביחידת ההדברה מסבירים שההתמודדות מול הנמר האסייתי היא מניעתית, ריסוס נקודתי אינו יעיל ולא יפתור את הבעיה, שכן אם בקרבת מקום יש מוקד דגירה, אזי שהמפגע לא ייעלם ותימשך תופעת היתושים והעקיצות. שיתוף הפעולה של התושבים הוא חשוב ביותר ורק שיתוף פעולה מצדכם, יסייע בכדי לצלוח את העונה החמה ללא עקיצות.

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה קרן דנה ג'דה, מוסיפה: "כמדי שנה, עיריית ראשון לציון נערכת להתמודד עם מטרד היתושים. בשביל זה אנו זקוקים גם לתושבים, היתושים לא חייבים להעיב לנו על עונת הקיץ, עם היערכות מוקדמת וערנות נוכל לעבור את הקיץ ללא עקיצות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות