Uncategorized

אוטוטו זה קורה: תל אביב מוכנה לאירוויזיון 2019

מוכנים לאירוויזיון. חולדאי ודנה. צילום עיריית ת"א

תל אביב-יפו תארח בעוד כחודש את תחרות אירוויזיון 2019, לאחר שנבחרה על ידי ה- EBU תאגיד השידור האירופי ו"כאן" תאגיד השידור הציבורי הישראלי. אירוויזיון 2019 צפוי להיות האירוע הבין-לאומי הגדול, הנצפה והמסוקר ביותר שהתקיים אי פעם בישראל.
רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "האירוויזיון הוא לא אירוע תל אביבי אלא אירוע ישראלי ולאומי. הוא הזדמנות יוצאת דופן לנו הישראלים לחגוג בגאווה; הוא גם הזדמנות להציג לעולם את ישראל היצירתית, האנרגטית, התוססת, וכן – גם את ישראל חופשית, פלורליסטית ואוהבת-אדם. ערכי האירוויזיון – חגיגת המוסיקה, היצירה ואהבת החיים – הם הערכים איתם מזוהה תל אביב-יפו. ואם תשאלו אותי, זהו אולי הניצחון האמתי שלנו: שאירוע תרבות גדול, פופולארי והמסוקר ביותר בעולם – יתקיים בהצלחה בעירנו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות