חינוך

בית ספר "טביב" מראשון לציון במקום השלישי בגמר אליפות הנוער הארצית לסטארט-אפ

אלופי הסטארט-אפ לנוער של ישראל לשנת 2019: במקום השלישי StickeRunner תלמידי כיתה ט' מחטיבת ביניים טביב מקיף ו' מראשון לציון. בעידן הטכנולוגי של היום, ילדים ובני נוער נוהגים לבלות זמן רב מול המסכים. בעקבות זאת, הם נוטים להתעסק פחות בפעילות גופנית, דבר המוביל להשמנת יתר ועלייה בבעיות הנלוות לה בקרב צעירים רבים. stickerunner! מדבקה תלת שכבתית (לא עבה) שמדביקים על סוליית הנעל. המדבקה מצופה סיליקון, כך ככל שאנו הולכים או רצים החומר נשחק עד שמתגלה ציור או דמות פופולארית בקרב הילדים. כדי לתת לילדים ובני נוער תמריץ להשתמש במוצר הוחלט להיעזר באלבום מדבקות בו ידביקו את המדבקות לאחר חשיפתן. ככל שמשיגים יותר מדבקות סימן שנעשתה יותר פעילות גופנית.

המיזמים הנוספים מראשון לציון שהעפילו למעמד הגמר:

  1. BRIGHT SIDE – מקיף י"ב המעיין ראשון לציון – אפליקציה לתרגום משפת הסימנים לכתב ולהיפך. במטרה להנגיש את עולם השומע לעולם החירשים ולהפך תיוצר אפליקציה/תוכנה שמתרגמת את שפת הסימנים של אנשים חירשים לשפה כתובה, על מנת שאנשי העולם השומע יוכלו להבין ולהפך. בנוסף יוכנס לאפליקציה טקסט כתוב וכפלט היא תראה דמות אשר תסמן לחירש בשפתו.
  1. Blindness cipher – אוריה מקיף ממ"ד ראשון לציון – אפליקציה להצפנת קבצים בשיטה ייחודית.

אלגוריתם הנמצא בענן המספק שירותי הצפנה, ומצפין מידע בהצפנה בלתי נראית, אשר תיצור תעתוע בגונב המידע, גם כאשר גנב את המידע והוא בבעלותו. על ידי כך שפורץ לא יזהה שנכנס למידע מוצפן, ויחשוב שנכנס לקובץ ריק, ולכן אפילו לא יריץ תוכנה לפענוח ההצפנה, ובכך המידע לא יתגלה בנוסף לבטיחות שהצופן מעניק.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, מסר: "שילוב ידיים בין תעשייה, האקדמיה ומערכת החינוך הוא מהלך חיוני להעמדת דור המהנדסים הבא של ישראל. אליפות הסטארט-אפ הארצית לנוער היא אבן דרך חשובה בהקשר זה – אלפי תלמידים, ממאות בתי ספר, שזוכים לליווי אישי מבכירי התעשייה והאקדמיה, ומקבלים ארגז כלים בדרך למימוש רעיונם הטכנולוגי. יישר כח לכל התלמידים ולצוותי ההוראה, על ההישגים, על החשיבה היצירתית ועל השקעתם הרבה. המשרד ימשיך לחנך ליזמות ולמצוינות במדעים, לקידום מדינת ישראל כאומת סטארט-אפ מובילה בקרב מדינות העולם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות