בת ים

בבת ים נותנים מכל הלב

במסגרת המבצע, תרמו תושבים לאורך השבוע מוצרי מזון בבתי הספר, במרכזים הקהילתיים, ברשתות המזון, וכן בקלפיות ביום הבחירות לכנסת. התרומות נאספו וחולקו כאמור ביום חמישי האחרון למשפחות נזקקות. סך הכל נארזו ונאספו כ-15 טון שהם כ-1,300 חבילות של מוצרי מזון, כדי שאף שולחן סדר לא ישאר ריק ביום שישי הקרוב. זו הפעם הראשונה שהעירייה מתקיימת מבצע עירוני רחב שכזה, בו מתבצע שיתוף פעולה מלא עם המועצה הדתית, כלל ארגוני הצדקה בעיר וכן עם רשתות שיווק המזון בעיר.

לצד זאת, עיריית בת ים מקיימת השנה ליל סדר ציבורי שייחגג בי"ד בניסן התשע"ט, 19.4 בשעה 19:30 ויתקיים בשבעה מוקדים שונים ברחבי העיר, אליו מוזמנים כל תושבי העיר במחיר מסובסד. עלות ההשתתפות מסובסדת מירבית 25 שקלים לסועד, 100 שקלים עלות מירבית למשפחה. יש להצטייד בכרטיסים מראש, לפרטים נוספים באתר העירוני.

ראש העירייה, צביקה ברוט מסר: "לכל הבתימים מגיע ליל סדר מכובד. בשבוע הקרוב נחלק כ-800 סלי מזון למשפחות ברחבי העיר, במבצע משותף של העירייה, עמותות החסד, עסקים מקומיים והמועצה הדתית. את המוצרים אספו הורים וילדים מבתי הספר והקהילות העירוניות, כי בת ים היא עיר של חסד ודאגה לאחר. אני גאה בכול מי שלקח חלק ונרתם למיזם חשוב זה".

צילום: דוברות עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות