ניוזים חמיםבריאותצרכנות

קחו את החופש ליהנות מהאינטימיות שלכם איך שבא לכם

Liberalex קוסמטיקה אינטימית יוקרתית

אין גיל להנאה, לחיזורים או למשחק המקדים. להפך, ככל שהילדים גדלים, אתם נשארים עם האני ואתה או האני ואת. בשביל זה LIBERALEX יצרה סדרה רחבה של מוצרי טיפוח, שמנים ומוצרי היגיינה שיעצימו את הביטחון שלך לאורך כל היום, בחוץ וגם בבית ותלווה אותך גם בין הסדינים. Liberalex הינו מותג ישראלי חדשני של קוסמטיקה אינטימית יוקרתית שאין דומים לו בשוק העולמי, הן בביצוע והן בתוכן.

ייחודו של המותג Liberalex מתבטא לא רק במגוון רחב ואיכות מוצריו, אלא גם בפילוסופיה שלו: לתת לכל אישה הזדמנות נוספת להדגיש את הייחודיות שלה ולהביע את המהות הנשית ומיניותה הטבעית באמצעות הניחוחות והמרקמים החושניים של המוצרים שמהווים שילוב ייחודי של מרכיבים איכותיים הכוללים ויטמינים, תמציות ושמנים טבעיים, שמן נרולי-אפרודיזיאק, כל זאת יחד עם ניחוחות נעימים וחושניים בעלי מרקמים עדינים.

כל המוצרים האינטימיים מתאימים לשימוש באזורים האינטימיים והעדינים ביותר של העור. המוצרים אינם מכילים סיליקון, SLES ו- SLS , מלחים, פרבנים או שמנים מינרלים.

למוצרי החברה לחץ כאן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות