בריאות

מעיזה ללכת לים: הטראומה, החרדה וכאב הלב הסתיימו לאחר שנים ארוכות של בושה

"אני אף פעם לא חושפת את החזה שלי בפני אף אחד, אני תמיד עם שתי חזיות, חזייה וגוזייה. זה מסורבל אבל אני לא מוכנה לוותר. אני ישנה עם גוזייה. כאשר אני הולכת לים, אני תמיד שמה בגד ים עם ברזלים וכריות. אם אני בסביבת אנשים אני לא חושפת את החזה– רק עם חולצה מעל". בעלה של רינת תומך בה מאוד "היו לי הרבה בעיות כדי להשתחרר ממה שעברתי, הנזק הוא לא רק לגוף, אלא גם לנפש. במיוחד שאני תמיד מטופחת ומתוקתקת. אני משתדלת ללכת עם צווארוני גולף, וחזה כזה בעייתי זה אומר שצריך גם לקנות חזיות יקרות מאוד. אני מצטערת מאד שעשיתי את הניתוח. זה הדבר היחיד בחיים שהייתי רוצה לשנות".

דוקטור מיכאל משה: סוג השתל, המבנה והמרקם נקבע על ידינו כשגודל השתל נקבע יחד עם המטופלת במסגרת המוגבלויות, לפי טווח נתון. 

רינת הגיעה לד"ר רוני מוסקונה לניתוח תיקון הגדלה והרמת חזה בציפייה שסוף סוף יהיה לה חזה יפה, שהיא תרגיש טוב עם עצמה, לא תתבייש בחזה שלה ותרגיש אישה שוב. לפי ד"ר מוסקונה השתלים לא מוקמו באותו גובה על דופן החזה כך שהשד בגלל הכובד שלו המשיך ליפול והשתל נשאר במקום אחר. בניתוח ד"ר מוסקונה מיקם את השתלים מאחורי הפטמות והרים את השדיים מעלה. אחרי הניתוח רינת העזה ללכת לים אחרי שנים בהם לא הלכה לים, הבעל מאוד מרוצה והיא מרגישה שוב אישה ומלאת ביטחון.

ד"ר רוני מוסקונה: המטרה הייתה להגיע לסימטריה, בשביל להגיע לזה אנחנו מושיבים את החולה באמצע הניתוח. ומסתכלים כשהחולה יושבת ומסתכלים שהשתלים עומדים בצורה סימטרית.

אורי מוסקונה, מנכ"ל מרפאות מוסקונה: אנחנו לומדים מהמקרה הזה שיש סוף טוב וניתן לשקם ולטפל. כל בחורה חייבת לבדוק טוב לפני הניתוח איפה היא אמורה לעבור את הניתוח כי הזול יכול להיות בסופו של דבר יקר מאוד.

סדרה מרגשת. דה ניו סלפי. מרפאות מוסקונהסדרה מרגשת. דה ניו סלפי. מרפאות מוסקונה

לסיפורה של 'רינת':

https://youtu.be/f2saWViNWjE

לסיפורים מרגשים נוספים:

https://www.thenewselfie.co.il/

 

מרפאות מוסקונה:

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות