גבעתיים

‏גבעתיים אלופת המיחזור לשנת 2018

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק בירך על תוצאות המחזור וציין כי זהו הישג נפלא להיות אלוף המחזור אבל ההישג הוא בראש ובראשונה לעיר ולסביבה. אנו בעיצומו של תהליך בן 4 שנים שכלל עבודה מאומצת של כלל הגורמים העירוניים בהם מנהל החינוך, ההסברה ושפ"ע אשר יחד הביאו לתוצאות הנהדרות. אנו נמשיך לקדם מחזור וטיפוח סביבתי למען העיר והקהילה ולמען עתיד טוב יותר לכולנו.

עו"ד אביעד מנשה, מחזיק תיק איכות הסביבה בגבעתיים, הוסיף: "המספרים מדברים בעד עצמם: שיעורי המיחזור הכוללים בגבעתיים הם מעל 40%! גבעתיים היא משיאניות מחיזור הנייר והבקבוקים בישראל ועכשיו היא גם אלופת מחזור האריזות. השילוב בין פרויקט המיחזור שיזמה העירייה לבין ההיענות והמודעות של תושבי העיר מוכיח את עצמו. אני מוריד את הכובע בפני התושבים הממחזרים – כל הכבוד להם!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות