רמת גן

טקס חלוקת מלגות למצוינות אישית ותרומה חברתית ע"ש יעקב רוזן

יעקב רוזן, מראשוני הקבלנים בעיר, מקדיש כבר מעל לעשור מזמנו וממרצו לעשייה ההתנדבותית, ולתרומה למען הקהילה. בית רוזן, בו נערך הטקס, הוא פרי יצירתו. המקום משמש כמרכז תרבות ופנאי לתושבי העיר. לפני כשנה נחנכה הקומה השלישית בבית רוזן, אף היא בתרומתו של מר רוזן והיא משמשת לפעילות תרבותית וחברתית מגוונת, כחלק מהפעילות שוקקת החיים של הבית.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הודה ליעקב רוזן על תרומתו רבת השנים לעיר: "מר רוזן מהווה דוגמא לכולנו ובמיוחד לדור הצעיר, שאדם צריך להאמין בעצמו גם אם יש מכשולים בדרך. תרומתו הנדיבה מאפשרת לתלמידים רבים בעיר להתקדם ולהצליח". בסיום טקס חלוקת המלגות נטעו ראש העיר ויעקב רוזן עץ זית בכניסה לבית רוזן, כהוקרה על תרומתו רבת השנים של מר רוזן לעיר רמת-גן ולתושביה".

ראש עיריית רמת גן עוד הוסיף וציין, כי הבחירה בנטיעת עץ הזית איננה מקרית, עץ הזית מסמל יותר מכל עץ אחר את שורשיותו וחיבורו לארץ ישראל כפי שקורות חייו של יעקב רוזן שזורים בהיסטוריה של מדינה ישראל.

 

צילום: דימה דורף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות