רכילות

סקר בחירות 2019: מי משתמש יותר בפוליטיקה על מנת להשיג בן זוג, רווקים או רווקות?  

OkCupid מפורסמת בשל השאלון הייחודי שלה אליו נחשפים המשתמשים במהלך הרישום וממשיכים לענות לאורך כל חוויית השימוש שלהם באפליקציה. תשובות לשאלות אלה, כמו לשאלות בנושא הבחירות, מיידעות את אלגוריתם ההיי-טק של OkCupid על מנת שיוכל לחבר בין פנויים/פנויות לבין אנשים שיוכלו באמת להתאים להם. המשתמשים הישראלים ב- OkCupid ענו על למעלה מ- 10 מיליון שאלות מ- 2018. ישראל הינה אחת מ- 10 השווקים העולמיים בהם יצרה OkCupid חוויה מותאמת אישית, הכוללת שאלות מכוונות למשתמשים הישראלים בנושאי תרבות ואקטואליה החל מפופ ועד לפוליטיקה. שאר השווקים העולמיים בהם בנתה החברה מערך שאלות מותאם הינם אוסטרליה, קנדה, אנגליה, צרפת, גרמניה, הולנד, הפיליפינים, הודו ואינדונזיה.

בסביבה הטעונה פוליטית של היום, OkCupid זיהתה גידול חסר תקדים של פנויים/פנויות המשתמשים בפוליטיקה על מנת למצוא את בן/בת הזוג שלהם. בין המשתמשים בעולם חלה עלייה של 64% בשימוש בביטויים פוליטיים בפרופילים האישיים של המשתמשים ב- 2018. הסינון הפוליטי ב- OkCupid הופעל למעלה מ- 5 מיליון פעמים בשנים האחרונות. נוסף על כן, OkCupid זיהתה יותר התאמות בין בני זוג אשר הציגו את דעותיהם הפוליטיות בפרופיל מאשר אלו שלא. למשתמשים אשר ציינו את דעותיהם הפוליטיות בפרופיל האישי יש סיכוי של 52% טוב יותר לזכות ב- "like" הדדי, ו- 78% סיכוי טוב יותר לנהל שיחה מוצלחת מאשר משתמשים שלא חושפים את דעותיהם הפוליטיות.

*דור ה- X: אנשים שנולדו בשנות ה- 60-70

 דור ה- Y: אנשים שנולדו בשנות ה- 80-90

 דור ה- Z: אנשים שנולדו בשנות ה- 2000

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות