רמת גן

בפגישה עם ראש עיריית רמת גן חשף נשיא בורסת היהלומים: "במקום יוקמו שני מפעלים לליטוש אבנים שיביאו עוד מקומות עבודה"

בפני ראש העיר הוצגו תכניות להפעלת שני מפעלים לליטוש אבנים גדולות, אשר יוקמו בבורסת היהלומים בקונספט חדשני של חללי עבודה משותפים, כ-We work לליטוש יהלומים. מפעל אחד בבניין שמשון כולל 5 חדרי עבודה ובהם 50 עמדות עבודה וגודלו כ-300 מ"ר והמפעל הנוסף יוקם היכן שהיה בעבר מוזיאון היהלומים. מפעל זה בגודל של כ-550 מ"ר.

יורם דבש נשיא בורסת היהלומים אמר: "בהקמת שני המפעלים החדשים יושקעו כ-8 מיליון ₪ ובכך אנו  מגשימים ארבע מטרות על חשובות: חיזוק תעשיית היהלומים הישראלית ע"י הגברת הייצור בארץ, הקמת קונספט חדשני של חללי עבודה משותפים בתעשייה קלה, הוזלת הייצור והחזרת בעלי מלאכה מאזור התעשייה לתוך הבורסה".

שאמה  הכהן אמר בדבריו: "המפעלים החדשים יצרו מקומות עבודה חדשים ורבים לתושבי רמת גן ומדינת ישראל ואף יתרמו לחיזוק מתחם בורסת היהלומים ולהפכו  למרכז עירוני שוקק ומודרני, המשלב מסחר, תרבות, אמנות ופנאי, כמקובל בערים המובילות בעולם ויחד ניצור מתחם שהוא היהלום שבכתר העיר רמת גן."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות