ראשון לציון

כמובטח: הושלם שדרוג חצרות כל גני הילדים בראשון לציון בתוך שלושה חודשים

ילדי הגן הובילו והנחו את הטקס בו נטלו חלק גם סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון- מקסים בביצקי, וחברות המועצה מיכל קלדרון ומעיין פלאח. חשוב לציין כי הכוונה להחלפת החול בחצרות הגן ולא לארגז החול המיתולוגי, שתרומתו להתפתחות הילד אינה ניתנת לוויכוח. ארגז החול ימשיך להיות נוכח בחיי ילדי הגנים. אחת הסיבות המרכזיות שהובילו את העירייה להוציא את החול מהחצרות הייתה נושא הבריאות והתלונות של הילדים וההורים על עקיצות.

יש לציין שבמקביל להוצאת החול מגני הילדים, החלה עיריית ראשון לציון בהצבת עשרות מחסני אחסון בגני ילדים ברחבי העיר. במסגרת תרגיל חירום שנערך לאחרונה, נחשף ראש העירייה, רז קינסטליך, לתופעה שחדרי הביטחון בגני הילדים משמשים כמחסן ציוד ולא פנויים לשעת חירום. ראש העירייה קיים דיון עם סגנו, אבי חיים, שמחזיק בתיק שפ"ע ובעבר העלה הצעה לסדר בעניין, ובסופו של דבר הוחלט להקצות תקציב לרכישת מאות מחסני אחסון גדולים שיוצבו בגנים ובמקביל ניתנה הנחייה לצוותי הגנים לפנות את כל הציוד המצוי במרחב הממוגן או במקלט המצוי בגן ולהעבירו למחסן.

צילום: חורחה נובומינסקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות