חינוך

שבוע החינוך של רמת גן יצא לדרך

בין האירועים שיתקיימו:

  • יום חילופי שלטון: חברי מועצת הנוער העירונית ייחשפו במשך יום שלם לפעילותה המקצועית של העירייה. החברים הצעירים יגדשו את מסדרונות העירייה וליום אחד יכנסו לנעליהם של ראש העיר וחברי ההנהלה.
  • ערב ביכורי יצירה: אירוע השיא של התחרות הספרותית-אמנותית, שמדי שנה מאגדת אסופת שירים, פזמונים, סיפורים ויצירות אמנות, פרי עטם של תלמידי בית הספר העל יסודיים ברמת-גן. היצירות הזוכות יוצגו בתערוכה מיוחדת בתיאטרון היהלום.
  • אירועי ספורט :טורניר כדורסל ארצי לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ע"ש ליעד פינטו ז"ל; גמר אליפות בתי הספר בקטרגל לתלמידות כיתות ה'-ו';גמר אליפות בכדורעף לתלמידות כיתות ה'-ו'; גמר אליפות בכדוריד לתלמידות ז'-ח'; אליפות רמת-גן בטניס שולחן לילדים, נוער ובוגרים.
  • מס"ע בשבילי העתיד: כנס החינוך של בתי הספר הייסודים ברמת-גן במרכז פסג"ה, במסגרתו יציגו הצוותים את תוצרי העשייה החינוכית העירונית.
  • קשת מוצאים: תערוכת ציורי אמנות של עולים ובני עולים שתוצג בתיכון אורה מודיעים.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ציין: "הנהגת העיר החדשה שמה לה למטרה להביא לחינוך מצוין, הן בהישגים והן בערכים, ואנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לחדש ולפרוץ דרך למען ילדי העיר. השנה שבוע החינוך יתקיים תחת הכותרת 'יחד יוצרים עתיד חדש', כשהקהילה כולה תהווה חלק אינטגרלי ותצטרף למהפכת החינוך שנקיים כאן ברמת גן".

 

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות