Uncategorized

לליב הסתירה את העיניים שלה ולכל אחד היה מה להגיד על זה. עד שהשינוי המיוחל הגיע

ההזרקה נעשתה ע"י ד"ר מיכאל משה מומחה לכירורגיה פלסטית ומנהל יחידת ההזרקות במרפאות מוסקונה. שקעים מתחת לעיניים היא תופעה מוכרת לרובנו ויכולה להופיע מכמה סיבות: רפואית, גנטית, מולדת או פשוט בגלל הגיל. השקעים מתחת לעיניים יוצרים מראה עייף ואף חולה.

דר משה: זה לא אזור שגרתי ולכן דורש התייחסות מיוחדת,  זו הזרקה בשיטה ייחודית שמוטעמת לאיזור הזה. ושימוש במחט מיקרו קנולה, מחט שהקצה שלה קהה ולכן פחות פוגע בכלי הדם ומצמצם שטפי דם ונפיחויות.

אזור העיניים הוא האזור הרגיש ביותר בפנים, ולכן מתבקש לטפל בו בשונה משאר האזורים, בחומר המיועד במיוחד לאינדיקציה זו ובעזרת מיקרו-קנולה. מילוי השקעים תחת העיניים הינו טיפול עם תוצאה אסתטית מידית וחזרה מהירה לשגרה. בשל הרגישות הגבוהה באזור, חשוב לבצע את ההזרקה אצל רופא פלסטיקאי מיומן ובעל ניסיון

ד"ר מוסקונה: בקרב בחורות צעירות זה עניין גנטי אבל בקרב נשים מבוגרות זה קשור לגיל ולדלדול ברקמת השומן מסביב לעין. התוצאה של ההזרקה היא מיידית ומחזיקה לפחות שנה.

חשוב לדעת. מרפאות מוסקונהחשוב לדעת. מרפאות מוסקונה

לסיפורה של לליב:

https://www.youtube.com/watch?v=5bVF1ttoBB0

לסיפורים מרגשים נוספים:

https://www.thenewselfie.co.il/

 

מרפאות מוסקונה:

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות