חינוךגבעתיים

קונצרט של פיוס וקרבה בגבעתיים

המפגש הנדיר והמיוחד נרקם במשותף על ידי מנהלי הקונסרבטוריונים של גבעתיים וקלנסואה דפני בן-עוזר ויוסף עודה, יחד עם מנהלת בית ספר בן גוריון כרמית גלעדי.

מזה חמש שנים מתקיימת תכנית לימודי נגינה על כלים מהמזרח בביה"ס – עוד וכלי הקשה, לצד גיטרות וקלרינט. מתוך רצון לקרב את הנגנים הצעירים מגבעתיים לתרבות בה צמחו כלים אלה והמוסיקה שלהם, נולד הרצון למפגש.במשך כל אחר הצהרים התאמנו הילדים משני בתי הספר בקטעים משותפים שהכינו מראש, בהדרכת המורים מגבעתיים ומקלנסואה.

צוות בית הספר דאג לאירוח למופת וכיבוד חגיגי. המפגש הסתיים בקונצרט מרגש בפני קהל רב של הורים ותלמידים. בסיומו הופיע ההרכב הייצוגי של קונסרבטוריון קלנסואה המונה כ-25 נגנים בקטעים מוכרים של מוזיקה ערבית. התגובות החמות של הקהל ביטאו את רוח הקרבה והסובלנות ששרתה במקום.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין: "בזמן שיש אזעקות וטילים, אצלנו: תזמורת ילדי קלנסווה ביקרה וניגנה יחד עם תלמידי בית הספר בן גוריון, כחלק מפרויקט 'כיתות מנגנות'. לזה אני קורא חינוך אמית, שיתוף פעולה סובלנות ואחווה".

בדברי הברכה ציינו שלושת המנהלים את כוונתם להמשיך ולקיים מפגשים מסוג זה, בגבעתיים ובקלנסואה, כדי להדק את הקשר המוסיקלי בין הילדים ולבנות גשר חברתי ותרבותי של קרבה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות