בת ים

ירידה דרסטית בתאונות הקטלניות בבת ים

את הירידה בהיקף התאונות ניתן גם לזקוף לזכות מגרש ההדרכה לרכיבה נכונה של אופניים, בעבור ילדים מגיל גן ועד כיתה ו', כאשר בפרויקט הזה משתתפים מדי חודש כ 1,200 ילדים ותלמידים, כמו גם העובדה כי עיריית בת ים בשיתוף מטה הבטיחות מקדמים מספר פרויקטים בתחום השתיות אשר משפרים את הבטיחות לאין בעבור משתמשי הדרך.

הפרויקטים כוללים בין היתר: התקנה של כ-970 עיני חתול סולריים במאות מעברי חצייה ברחבי העיר, כמו גם שיפור התשתיות בהקמה של צמתים חדשים ותכנון מדויק של הדרך בעבור נהגים, לצורך נהיגה איטית וטובה יותר.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, מסר: "הנתונים הללו הם בבחינת סימן מעודד לבאות, ומהוות בשורה של ממש בעבור תושבי העיר. עירית בת ים בשיתוף מטה הבטיחות בדרכים של העיר, משטרת ישראל והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים תפעל בכל דרך בכדי למגר את תאונות הדרכים בעיר, ע"י פיקוח מוגבר, שיפור של התשתיות כמו גם הסברה בעבור התושבים לשימוש זהיר בדרכים.

תאונות דרכים הן מכת מדינה של ממש, והן גובות מדי שנה את חייהם של אזרחים רבים. עיריית בת ים תמשיך לפעול במלוא הכוח בכדי למגר את התופעה הזו, באמצעות תוכניות רבות כמו גם פעולות הסברה אפקטיביות בשיתוף משרד התחבורה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בכדי למנוע אובדן חיים מיותר נוסף".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות