חינוך

צפו: מי השתלט על לשכתו של סגן ראש עיריית ראשון לציון, אבי חיים, ומדבר על התוכניות והשינויים שצפויים בעיר בהנהגת קינסטליך

מי שהגיע ללשכתו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע אבי חיים, מצא על כסאו את שגיא שמשי ואת סגנית יו"ר פרלמנט הנוער בראשון לציון, דניאלה גולדה. חיים נראה עם חיוך נדחק לפינת הישיבה במרדו.

חיים נראה מרוצה מהמחליפים שלו וסיפר איך הם השתתפו במהלך סדר היום העמוס שלו: "במהלך היום הם היו כפופים אלי, הן בפגישות עם התושבים והן בסיורים, תוך מעורבות מלאה במתן הפיתרונות לבקשות המופנות ללשכתי ואף הכרת מינהל שפ"ע, התיק אותו אני מחזיק במסגרת היותי חבר מועצה. אני מברך ומוקיר על היום החשוב הזה, המדובר בנוער מוביל ומנהיג מלידה. אני סמוך ובטוח יותר מתמיד כי הנוער של היום הם המנהיגים של המחר".

סגנית יו"ר פרלמנט הילדים בראשון לציון תופסת פיקוד בלשכת אבי חיים

באותה הזדמנות סיפר חיים על השינוי הגדול שראש העיר רז קינסטליך וכל הנהלת העירייה החדשה מחוללים בחודשים האחרונים בעיר: "סיימנו עכשיו בשפ"ע את פרויקט החלפת החול בגני הילדים, פרויקט של 15 מיליון שקלים ונותר הגן האחרון. אני עובד בצמוד לראש העיר רז קינסטליך. אנחנו בתקופה מורכבת ולא פשוטה – אנחנו נעשה שינוי בראשון לציון על פי המדיניות של ראש העיר החדש, עם שקיפות מלאה לציבור ועם שיתוף ציבורי בכל הנוגע להחלטות קריטיות כמו תחבורה ציבורית ושינוי בשכונות. המדיניות של ראש העיר אומרת שמי שגר במקום, יודע יותר מכולם מה צריך לעשות".

שגיא שמשי מחליף את סגן ראש עיריית ראשון לציון

את בוקר היום, פתחו בני הנוער בשעה 7:30 בבניין העירייה, לישיבת הנהלת העיר. יו"ר פרלמנט הנוער, אביב דר ומזכ"ל פרלמנט הנוער, דניאל גורוב העלו בשיתוף חברי מזכירות מן הפרלמנט, את הנושא של זכויות התלמיד. נושא זה, הוא נושא שמפריע להמון בני נוער שלא מקבלים את הזכויות שלהם.

ראש העירייה, רז קינסטליך, פתח את הישיבה בהקראת מספר הטלפון האישי שלו ואמר שהוא זמין לכל רעיון, עצה והארה "אני גאה בנוער ובפעילות הענפה שלו ומזמין את בני הנוער לפנות אלי ישירות בכל דבר ועניין. קיבלנו החלטה משותפת להקים ועדה מצומצמת ונגישה לזכויות התלמיד".

סגן ראש עיריית ראשל"צ, אבי חיים, עם דניאלה ושגיא שהשתלטו ליום אחד על הלשכה שלו. צילום: מערכת "ניוזים"
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות