חדשות

צפו: התיעוד המצמרר של רוצחיו של עדיאל תורתי מפ"ת. "דקרו אותו עד שידית הסכין נשברה והמשיכו לדקור עם שברי בקבוק"

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את מסלול נסיעתם של החשודים לאחר מותו של תורתי ומצאו כי למחרת האירוע, החשודים הגיעו לבית עסק ורכשו בו חומרי ניקוי. החשודים נכנסו ליחידת הדיור ולאחר כשעתיים עזבו אותה כשהם נושאים עימם שקיות אשפה גדולות.

בחקירה עלה כי בין הקורבן לבין החשודים התפתח וויכוח, במהלכו דקרו החשודים את הקורבן בסכין יפנית. בהמשך, גרר קרו את הקורבן למקלחת והמשיך לדקור אותו כשאלירן מצטרף אליו ודוקר את הקורבן, עד לשבירת הסכין. בהמשך, לקח אלירן בקבוק וודקה, שבר אותו ועם שבר הבקבוק החשודים המשיכו לדקור את הקורבן ואף חנקו אותו באמצעות בגד שלופף סביב צווארו. בהמשך, שוסף גרונו של הקורבן באמצעות שבר הבקבוק על ידי קרו, שיצא מהמקלחת, התיישב על המיטה ואמר: "גמרתי אותו".

החשודים נעצרו, כאמור, על ידי משטרת ישראל ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. ביום חמישי 21.3.19 הוגשה בעניינם של החשודים הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

 

צילומים: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות