ראשון לציון

מקפידים על טיב המזון. גננות וסייעות הצהרונים ביקרו במטבח שמספק את האוכל לילדים

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר כי החברה העירונית מקפידה ומפקחת על הארוחות המוגשות לתלמידים "בריאותם וחינוכם של ילדי העיר נמצאים בצמרת סדרי העדיפויות שלנו. ברור לכל שהארוחות בצהרונים מעצבות כבר עתה את הרגלי האכילה שלהם. ארוחה בריאה ומזינה משפיעה על יומו של הילד בגן ובבית".

עיריית ראשון לציון שמה לה למטרה לשפר את תזונת הילדים השוהים בצהרונים תוך עמידה באתגר של אספקת מזון בריא וגם טעים שיתקבל בחיוב על ידי הילדים. תפריט הארוחות לצהרונים נבנה על ידי תזונאית מוסמכת מהאגודה לבריאות הציבור. התפריט המלא עשיר מאוד בסיבים תזונתיים, עשיר בירקות ומגוון יותר במנות הבשר.

ארוחת הצהריים המוגשת בצהרונים מסופקת על ידי  שתי חברות קייטרינג המפוקחות על ידי משרד הבריאות, החברה למשק וכלכלה ועובדות לפי תקני ה- ISO וה-HCCP.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות