ראשון לציון

אחרי ה"שלישי משפחתי" למשפחות: שלישי חופשי לגיל השלישי

המיזם יחל בתחילת חודש אפריל, ביום שלישי (2.4.19) בשעה 11:00 יתקיים מופע ״מחרוזת מנגינות״. צמד האמנים שאול ויוליה בן-הר עם מוזיקת העולם ושירי זמרת הארץ במגוון כלי נגינה – כינורות, חלילים, חצוצרות, עוד חשמלי ושירה.

האירועים הבאים: סדנת צילום בכותר אלון ב-16.4.19, הרצאה בבית בעם ב-30.4.19, מפגש קולנועי בבית העם ב-14.5.19, בוק סרפינג בכותר אלון ב-21.5, סיור אדריכלי במוזיאון ראשון לציון ב-28.5 והרצאה בבית העם ב-4.6.19. לאירועים עתידיים נוספים יש לעקוב אחרי הפרסומים בתא החברה העירונית. על פי הערכות, קהל הגמלאים בראשון לציון מונה למעלה מ-50 אלף תושבים הנהנים משפע אירועים ופעילויות לניצול מרבי של זמן הפנאי שלהם.

בנוסף, הארכת שעות החנייה החינמיות לבעלי תו הזהב. ראש העירייה, רז קינסטליך ומחזיק תיק החברה לבטחון, סגן ראש העירייה מקסים בביצקי, הנחו את החברה לבטחון להאריך את שעות החנייה החינמיות בחניונים העירוניים לתושבי העיר, בעלי תו הזהב, קרי תושבי בני 70 ומעלה. ראש העירייה, רז קינסטליך, מסביר כי הגיעו לידיו פניות תושבים ותיקים שזקוקים ליותר זמן כדי לסיים את הסידורים שלהם. כאמור, ראש העירייה ומחזיק התיק בחנו את הפניות וניאותו להאריך את שעות החנייה החינמיות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות