Uncategorized

לראשונה: תיעוד תוצאת ניתוח האף מיד בסיום הניתוח!

קורל וקנין: "כל החיים חלמתי על לעשות את הניתוח, חיכיתי שאני אהיה אחרי הצבא ולפני בערך לפני חצי שנה התחלתי לחפש רופאים מנתחים, נכנסתי לכל מיני בלוגים על מנת לחקור קצת על העניין של ניתוחי האף וכך מצאתי את עצמי במרפאה של מוסקונה עושה את ההדמיה ואת הייעוץ והכל. אני חייבת לציין שהוא הראשון שהלכתי אליו ובאמת אהבתי והתחברתי לעבודות שלו ולמרפאה ולכל הרופאים והצוות ששם, כמה שהם מקסימים."

מאיפה הגיע הרעיון של הצילום?

אורי, מנכ"ל מרפאות מוסקונה, הציע לי הצעה מאוד מעניינת, שבעצם בסוף הניתוח אני כבר אראה את התוצאה וזה דבר שלא הרבה זוכים לו. ישר הסכמתי. אני בחורה שאוהבת להצטלם ואת האינסטגרם ואת הפירסום, אז הסכמתי ועשיתי את זה בשמחה ומשם הכל היסטוריה.

ביום הניתוח, אני חייבת לציין, אבא והחבר שלי התרגשו יותר ממני, הייתי בנונשלנט ורק חיכיתי בחדר ההמתנה להיכנס כבר לניתוח ולהתחיל את התהליך וכך נכנסתי לניתוח בחיוך.

איך הרגשת כשקמת  וראית את זה בפעם הראשונה?

ישר כשהתעוררתי, אורי הראה לי את הסרטונים, הייתי בהלם, קודם כל איזה  כיף לי שהצלחתי לראות את זה וגם אחרי זה מלא אנשים שאלו אותי באינסטגרם אם אני ביקשתי שיצלמו אותי וממש התלהבו מזה. הייתי בשוק אבל עכשיו, כשאני רואה את עצמי ואנשים שרואים אותי אומרים לי שנולדתי עם האף הזה, זה נראה כאילו נולדתי עם האף הזה, כי הם באמת כל כך מקצועיים ועשו לי תוצאה כזאת טבעית שבאמת אי אפשר להשיג את זה אצל כל מנתח.

איך הייתה ההחלמה?

ההחלמה, מה שאני יכולה לספר עליה, שברוב המקרים יש הרבה נפיחות והרבה שטפי דם אבל לי לא היה לי שום שטף דם בפנים והכל היה בצורה מאוד מאוד נקייה. הדבר היחידי שהיה לי זה נפיחות בכל מיני אזורים אבל תוך פחות משבוע נראיתי אותו בן אדם. ההחלמה שלי הייתה ממש קלה ואחרי שבוע כבר יכולתי לעשות את הכל, להתנהל כרגיל, להתקלח כרגיל, להתאפר, לעשות כל מה שהייתי צריכה בלי שום הרגשה של חולשה או כאבים, לא הרגשתי שום דבר. הייתי עושה את זה גם עוד מאה פעם בשביל התוצאה שיצאה לי!

לינק לפוסט המצולם באינסטגרם

לפני ניתוח האף. קורל במרפאות מוסקונה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות