חדשות

ראשי הערים ת"א וראשל"צ הורו על פתיחת מקלטים בעיר. בר"ג, גבעתיים ובת-ים עוקבים אחר ההתפתחויות

בר"ג: "ראש העיר כרמל שאמה הכהן וגורמי הבטחון בעירייה  עומדים בקשר עם כוחות הבטחון ופיקוד העורף. נעדכן במידה ויהיה שינוי בהוראות. נכון לעכשיו אין שינוי. יש לעקוב אחר אמצעי התקשורת מאחלים לכולם לילה שקט, נקפיד לעדכן ככל שיהיה צורך".

גם ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק פנה לתושבים במסר מרגיע: "תושבים יקרים, לפני כרבע שעה נשמע אזעקה במרחבנו. הנהלת העיר וכוחות הבטחון בגבעתיים עומדים בקשר עם כוחות הבטחון ופיקוד העורף. נכון לרגע זה אין שינוי בהיערכות, אך ככל  שתישמע אזעקה נוספת יש לגשת למרחב המוגן. אנו מאחלים לכולם לילה שקט ובטוח – אנו נקפיד כמובן לעדכן בהתאם לצורך".

גם בבת-ים ובחולון הודיעו לתושבים להישמע להוראות פיקוד העורף ועם הישמע אזעקה להימצא במרחב מוגן. כרגע בשני ערים אלו לא נפתחים המקלטים הציבוריים.

 
 
 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות