חינוך

בעקבות מקרי אלימות נגד סייעות בגנים בבת ים, הסייעות שובתות הבוקר וקיימו הפגנה סוערת בבניין העירייה. "לא ניתן להפוך אותנו לשק חבטות"

ענת זדה, נציגת ועד הסייעות בבת ים, אמרה היום: "מיום ליום המצב מחריף. אנחנו לא שק חבטות. השביתה הזאת היא מסר ברור להורים כדי שיבינו שאלימות לא תעבור לסדר היום. לא ייתכן שסייעות מגיעות לגן ומפחדות. כל פעם שהורה יחשוב לפנות לאלימות אנחנו נשבות!".

בעקבות זאת הוציאה סמנכ"לית חינוך ורווחה בעירייה, ד"ר זיו חורב, מכתב להורי הילדים בנוגע לשביתת הסייעות: "אנו רואים בחומרה רבה כל מקרה של אלימות בתוך מערכת החינוך, על אחת כמה וכמה כאשר המעורבים הם הורים, שאמורים להוות דוגמה לילדים. המקרים מצויים בחקירת משטרה. מערכת החינוך בעיר פועלת בדרגים הגבוהים ביותר למניעת הישנות מקרים דומים, ולמיגור כל תופעה של אלימות באשר היא. אנו נמשיך לנקוט באפס סבלנות בנושא אלימות הן מילולית והן פיזית במערכת החינוך בעיר ובכלל".
 
 
 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות