משפט

רעידת אדמה בראשון לציון: מלבד ביטן, המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש העיר לשעבר, דב צור, בגין שוחד. פרקליטיו: "החלטה תמוהה"

פרקליטיו של דב צור סבורים כי כשההמלצות יגיעו לשולחנה של הפרקליטות שתכריע אם יוגש כתב אישום או לאו, כל האישומים נגד צור יפלו: "התיק העיקרי בגינו נעצר ונחקר מר צור נסגר מבלי שנמצאה כל ראיה לעבירה כלשהי שביצע מר צור, וזאת כפי שהצהיר מר צור לאורך כל הדרך. למרבה הצער, במקום להסתפק בסגירת התיק העיקרי, ראתה לנכון המשטרה לפרסם המלצות תמוהות בלשון המעטה בנושא אחר לגמרי הקשור למערכת היחסים של מר צור עם היזם ארז מוסצ׳ו, נושא שנבחן ונבדק כבר על ידי מבקר המדינה וניתנו בו תשובות מקיפות ומפורטות הנסמכות בין היתר על עמדת היועצת המשפטית של העירייה לפיה לא נפל כל דופי בהתנהלות של מר צור בעניין זה. חשוב להבהיר כי דב צור לא קיבל שקל מאיש ואף לא טובת הנאה אחרת כלשהי. אנו מאמינים שלאחר שהתיק ייבדק בשנית בפרקליטות, תגיע הפרקליטות למסקנה כי לא נפל כל דופי בהתנהלות של צור אשר רק הטיבה עם העיר ועם תושביה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות