חדשות

תוצאות הבחירות בבליך: לנתניהו והליכוד יש הרבה מה לדאוג, אם זה נכון ש"בליך" צופים את תוצאות האמת

אם המגמה הזאת תימשך לליכוד של בנימין נתניהו יש הרבה מאוד סיבות לדאגה ואילו "כחול לבן" של גנץ ולפיד יכולים לצאת כמנצחים הגדולים של בחירות 2019.

ואלו תוצאות הבחירות ב"בליך" ב-2019:

כאמור "כחול לבן" היא המנצחת הגדולה עם 47 אחוזים מכלל הקולות.

הליכוד משתרכת הרחק מאחור עם 21 אחוזים בלבד.

במקום השלישי: מרץ -10 אחוז

כולנו- 7 אחוז

הות יהודית – 5 אחוז

העבודה- 3 אחוז

איחוד מפלגות הימין- 2 אחוז

הימין החדש – 2 אחוז

גשר- 2 אחוז

הרשימה המשותפת – 1 אחוז

ש"ס- 0 אחוז

 

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן אמר לתלמידים עם היוודע התוצאות: "המנצחים זה אתם תלמידי בליך שניהלתם תהליך דמוקרטי לתפארת. אני מברך על מסורת זו בהם תלמידי רמת גן הם חוד החנית. המעורבת ואכפתיות זה הנצחון הגדול של בית הספר בליך והעיר רמת גן. תושבי רמת גן התברכו בכם".
הילה רומש, מנהלת תיכון בליך: "בית ספרינו רואה במעורבות האזרחית ערך חשוב ומשמעותי, ותרגיל הבחירות נועד בראש ובראשונה לקדם ערך זה. במסגרת סימולציית הבחירות, התלמידים נחשפו והביעו את דעתם בנושאים אקטואליים המעסיקים את החברה הישראלית באופן דמוקרטי וחברתי המעורר הערכה".
יום בחירות הדמה בתיכון בליך מהווה את שיאו של התרגיל באזרחות פעילה המיועד לתלמידי י"א-י"ב. במסגרת התהליך, למדוהתלמידים בשיעורי אזרחות על תהליך הבחירות בארץ. כמו כן, הם זכו לשמוע הרצאות מפי שרים וחברי כנסת המייצגים את המפלגות השונות, בהם אבי גבאי, איילת שקד, משה כחלון, אמיר אוחנה, בצלאל סמוטריץ', תמר זנדברג, אורלי לוי אבוקסיס, איימן עודה, משה פייגלין ומיקי חיימוביץ', שחשפו את ה"אני המאמין" של המפלגות במטרה לזכות בקולות התלמידים. 
לאחר מכן, התחלקו התלמידים למפלגות השונות וייצגו את המצעים שלהן בפאנל מכובד, כשהם מלווים על ידי צוות מורים מבית הספר. זאת לאחר שכלל יושבי הראש של תאי המפלגות חתמו על תקנון הבחירות, תוך מתן התחייבות להקפיד על שמירתו. 
 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות