ראשון לציון

כבוד: ראשון לציון זכתה בפרס "אות קהילה מתנדבת נוער"

אחד הפרמטרים הבולטים בתחום הוא היקף ההשתתפות של תלמידי העיר בתוכנית למעורבות חברתית. 100% מקרב תלמידי העיר מסיימים השתתפות בתוכנית ו-36% מסיימים את המסלול הצטיינותה של העיר בולטת בכך שמאה אחוז מקרב תלמידיה מסיימים במסלול למצוינות חברתית.

בתחילת החודש הבא יצוין יום המעשים הטובים והיקף הפעילות הצפויה בעיר מעידה יותר מכל עד כמה הפרס בהחלט משקף את הפעילות בעיר. 518 תוכניות צפויות לצאת לדרך ביום זה ומעל 108 אלף מתנדבים ייקחו בהן חלק. מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן-זהר המחזיקה בתיק החינוך, אמרה: "אנחנו גאים בנוער שלנו, ומבחינתנו, זה חלק ממדד המצוינות העירוני. הנהלת העירייה מודה לבתי הספר ולמנהל קהילה ואגף הנוער על פעולותיהם לקידום מעורבות ואחריות חברתית של ילדינו.

המשנה לראש העירייה, מחזיקת תיק קהילה, אפרת אברמוביץ', הוסיפה: "תושבי ראשון לציון שוברים שיא ארצי בהתגייסות ליום המעשים הטובים. עיר מדהימה עם אנשים מדהימים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות