רמת גן

כרמל שאמה הכהן החליט על צו הפחתה דרמטית בארנונה למקומות בילוי בר"ג. המטרה להפוך את מרכז העיר למוקד בילוי ופנאי".

במכתב הבקשה לאישור חריג בארנונה לשנת 2019, שנשלח עבור שר האוצר משה כחלון ושר הפנים אריה דרעי, ראש עיריית רמת-גן שיתף את הנמענים באחד מהאתגרים המשמעותיים של הנהגת העיר החדשה – הפיכת העיר למובילה בחיי התרבות, הפנאי והקהילה.

כרמל שאמה הכהן: "ציבור התושבים ברמת-גן בחר בי ובחבריי להנהגת העיר החדשה, מתוך תקווה ואמונה שנפעל לחידוש ימיה היפים של עיר הגנים. קביעת תעריפי ארנונה לעסקי פנאי ובילוי שנמוכים בכמעט 70 אחוז מהקיימים היא מסר חד וברור לאן רמת גן מכוונת ושזה הזמן לעבור לעיר להשקיע ולהשתקע בה".

כעת ממתינה ההחלטה לאישור סופי של משרד הפנים ומשרד האוצר, כנדרש בכל בקשה לשינוי תעריפי הארנונה ברשויות המקומיות. "צו הארנונה המוגש לאישורכם, ובכלל זה הסיווג החדש כאמור, הוא חלק אפוא חשוב ממהפכת התרבות והפנאי שתושבי העיר רמת-גן כה משוועים לה. אישורכם יסייע להפוך את רמת-גן למוקד בילוי ופנאי, שיביא רוח צעירה ורעננה לעיר, ימשוך תיירות מקומית ובינלאומית וישפר את רווחת התושבים,  הן במישור החברתי-קהילתי והן במישור הכלכלי", סיכם שאמה הכהן.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות