חדשות

בלעדי: משרד הפנים אישר את מינויו של יונה יהב ליועץ ראש עיריית בת ים. יהב ל"ניוזים מרכז": "הבור התקציבי לא מדאיג אותי. יש ראש עיר חרוץ שיקדם את העיר". והקשר הסודי של יהב לעיר

לגבי הבעיות בבת-ים, לאחר שהיה בישיבת עבודה ראשונה בת שעתיים אומר יהב: "זו לא עיר פשוטה. אני לא מתרגש מהבור התקציבי שהשאירו לברוט. גם לי בזמנו השאירו בור ולכן אני יודע שאפשר לצאת גם מזה. זו עיר עם פוטנציאל, שצריך לעשות בה עבודה רבה גם תדמיתית ובהרבה מישורים. יש ראש עיר שרוצה לעבוד, בא מאהבה ומסירות גדולה לעיר והתרשמתי שהוא הקיף את עצמו באנשים טובים ומקצועיים וגם יש רבים שמוכנים להפשיל שרוול. זו כבר התחלה מצוינת".

היום רבים בעיר חיפה מודים שיונה יהב היה אחד מראשי העיר הטובים והמוצלחים בעיר ותחת ידיו רשומים כמה מהפרויקטים החשובים שנרשמו בחיפה בעשורים האחרונים. כמו כן, יהב מכיר היטב את כל משרדי הממשלה והעומדים בראשם ומכיר תורמים רבים מחו"ל, דבר שיכול בהחלט לסייע לברוט ולעיריית בת-ים.

אגב, מה שרבים לא יודעים, ליהב יש היכרות מאוד טובה עם העיר בת-ים. בתו הצעירה של יהב בחרה לפני מספר שנים לעשות שנת שירות בבת-ים והתאהבה בעיר ונותרה לגור בה זמן מה. יהב נהג לבקר את בתו והכיר היטב את העיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות